maandag 18 maart 2013

Droogshampoo

Hoi allemaal,

Heb jij ook eens geen zin om je haar te wassen, maar toch is je haar een beetje vettig?
Hier is DE perfecte oplossing! Droogshampoo! 
Ik gebruik de droogshampoo van schwarzkopf, ik vind hem fijn werken en is dan ook prima.
Als ik droogshampoo gebruik doe ik het op verschillende manieren. Soms gebruik ik hem 's avonds voor het slapen gaan en spuit ik mijn haar vol droogshampoo, vrijf het niet in! Terwijl je slaap trekt de droogshampoo in. Ofwel doe ik het in de ochtend juist voor ik naar school ga. Als ik dat doe, verdeel ik eerst mijn haar in acht delen, vier links, vier rechts. Dan schud ik zeer goed met de bus droogshampoo, en hou ze zeker 15cm af je haar. Spuit dan de droogshampoo in de 'groefjes' waar je je haar verdeelde. Ooh, niet te vergeten, leg zeker een handdoek op je schouders want als je na  3 minuten de droogshampoo in je haar begint te vrijven kunnen er wat witte korreltjes droogshampoo afvallen.

Hier heb je een paar foto's van droogshampoo's.





Groetjes,


1 opmerking: