zaterdag 6 april 2013

New In: Lentejas

Hey! Gisteren ben ik gaan shoppen met vriendinnen. Ik zal jullie in een shoplog nog mijn aankoopjes tonen. Maar ik was dus ook op zoek naar een nieuwe lentejas. Op de site van de h&m had ik deze jas ook al gezien en gisteren hing hij in de winkel met 50% korting, dus kon ik hem echt niet laten hangen... Alleen vinden mijn vriendinnen hem niet zo mooi, maar ik vind dat als je iets zelf heel mooi of leuk vindt, moet je je niets van anderen aantrekken, gewoon lekker kopen dus! Wat vinden jullie van mijn nieuwe jas? Vinden jullie hem ook niet zo mooi of juist wel lekker fashionable?

xoxo, Maxi




Dit is hem dus :) Ik vind hem echt superleuk staan met mijn bordeaux all stars. En hij kostte nog 25 euro.

7 opmerkingen:

  1. Love it.*__*
    I like your blog. Maybe follow each other on bloglovin???
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die jas heb ik ook pas geleden gekocht! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je hem gewoon hebt gekocht! Ik vind hem ook super, want heb hem namelijk zelf ook gepast. Heb toen een andere jas gekocht, maar vind deze nog steeds leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much for the follow.^^
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd gewoon niks van andere aantrekken, kopen wat je zelf leuk vind! En ik vind hem leuk :) Stoer en lekker zomers.

    BeantwoordenVerwijderen